نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از موضوعات پرطرفدار در بین افرادی است که به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود بوده و یا به تازگی تشکیل خانواده داده‌اند و قصد طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه خود را دارند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، با بخشی از اصول طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

در این اینفوگرافیک به هفت نکته مهم طراحی دکوراسیون داخلی اشاره شده است که در هر سبک دکوراسیون داخلی که برای خانه خود انتخاب کرده‌اید بایستی به آن‌ها توجه داشته باشید:

– نقش هر اتاق در خانه

– توجه به رنگ‌های استفاده شده در منزل

– نوع چیدمان مبلمان در خانه

– داشتن نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی

– توجه به نورپردازی خانه

– تعداد لوازم دکوری استفاده شده در خانه برای داشتن چیدمان متقارن

– استفاده از سبک‌های خاص مبلمان مانند مبل کلاسیک

هر کدام از موارد اشاره شده، نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. به عنوان مثال رنگ نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در دکوراسیون هر فضایی دارد، که در انتخاب رنگ مناسب برای منزل، بعد از سلیقه شخصی بایستی به مواردی نظیر روانشناسی رنگ‌ها و یا قوانین ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر توجه داشت. و یا در رابطه نقطه کانونی خانه، بایستی بگوییم که هر اتاقی نیاز به یک نقطه کانونی دارد که با ورود به اتاق توجه هر شخصی به آن جلب شود.

همه این نکات را می‌توانید همراه با توضیحات کامل و نحوه پیاده سازی آن‌ها در خانه در اینفوگرافیک آماده در قالب نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی خانه مشاهده کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه کلینیک زیبایی و جراحی محدود ظفر
پروژه کافه ابریشم شهر قدس
پروژه ویلای سوادکوه
پروژه طراحی و ساخت ویلاهای چوبی فشم
پروژه ساخت ویلای کردان
پروژه طراحی محوطه ویلای ورامین