بازسازی ساختمان و نوسازی

بازسازی ساختمان و نوسازی

گروه ساختمانی دیبا عمارت، رسالت خود را در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان علاوه بر تغییرات معماری، بهینه سازی مصرف انرژی و کیفیت فضاهای طراحی شده می داند. متاسفانه عدم رعایت اصولی تغییرات در فضاها و بکارگیری نادرست مصالح و محصولات بی کیفیت ساختمانی و صرف اجرای تزئینات توسط اکثریت فعالان این صنعت باعث شده تا بسیاری از کارفرمایان با انجام هزینه های گزاف رضایت کافی را نداشته و یا بعد از گذشت چند سال، شاهد ناکارآمدی و دلزدگی در تزئینات و میل به تخریب و تغییر دوباره داشته باشند. ما در این مجموعه برآنیم تا در روند بازسازی و نوسازی ساختمان، همه جوانب را در نظر گرفته و با تغییراتی اصولی و مهندسی، طراحی متناسب بهمراه متریال مناسب فضا، به بهترین و باکیفیت ترین شکل این مهم را تحقق بخشیم.

بازسازی ساختمان چیست؟

در سراسر دنیا بازسازی ساختمان امری است که محدود به حال حاضر نیست بلکه از گذشته تا به امروز برای  بهتر نمودن وضعیت زندگی از نظر ساختمانی و بروز کردن تجهیزات داخلی ساختمان، نوسازی ساختمان را بخشی از دورۀ عمر ساختمان به حساب می آورند.

بازسازی ساختمان معمولاً برای مرمت و ترمیم ساختمان های قدیمی به کار می برند. نوسازی ساختمان از مهم ترین وظایفی است که گروه ساختمانی دیبا عمارت به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. چند سال اخیر مهندسان و مالکان علاقمند هستند با استفاده از فرایند بازسازی ساختمان،  املاک خود را بروز کنند و تجهیزات جدید را در بناهای خود اضافه نمایند.

نوسازی ساختمان در هر منطقه ای متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم همان کشور صورت می گیرد و با استفاده از مصالح ساختمانی رایج صورت می گیرد. بازسازی ساختمان برای رفع فرسودگی های بنا صورت می گیرد و یا در برخی از موارد برای بروز کردن ظاهر بنا از نوسازی ساختمان استقبال می شود.

هزینه بازسازی ساختمان

عموماً عمر ساختمان ها در  ایران به 30 تا 40 سال هم می رسد که این موجب می شود، ساختمان تخریب شود و یا نوسازی ساختمان صورت گیرد به همین منوال با توجه به نوع ساختمان یکی از این روش ها را برای بنای خود اجرا می کنند.

هزینۀ بازسازی ساختمان به مراتب کمتر از ساخت و ساز مجدد است ولی هزینه ای که برای نوسازی ساختمان مصرف می شود به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله :

  • نوع مصالح به کار رفته برای بازسازی ساختمان
  • نوسازی ساختمان برای چه قسمت های صورت می گیرد؟
  • میزان و وسعت مکان بازسازی ساختمان
  • استفاده از امکانات نورپردازی، کف سازی، رنگ آمیزی و ….

هر کدام از این امکانات با توجه به سازه ساختمان و شرایط مکانی ساختمان، هزینه نوسازی ساختمان را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد. از این رو مشاوره با یگ گروه ساختمانی مجرب و حرفه ای می تواند هزینه های نوسازی را برای شما کمتر نماید. گروه ساختمانی دیبا عمارت با تجربه جندین سالۀ خود می تواند شما را در این امر مهم یاری نماید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


پروژه ها


پروژه کلینیک زیبایی و جراحی محدود ظفر
پروژه کافه ابریشم شهر قدس
پروژه ویلای سوادکوه
پروژه طراحی و ساخت ویلاهای چوبی فشم
پروژه ساخت ویلای کردان
پروژه طراحی محوطه ویلای ورامین